1

Téma: [dotaz] Reset Macro po chybném uploadu programu

Zdravím všechny na fóru.
Dovoluji si vás oslovit ohledně problému se kterým se potýkam na více než jednom Macru.

Trocha informací:
firmware: 2.4.2015 (toho času poslední)
2 kusy SDS Macro (nejvyšší verze = displej+rs), jedno zhruba 3roky staré, druhé cca 14dní staré (nejnižší verze)
HW zapojení. 1xAD, 4xOpto, 2xS0, 4xrelé, 1wire A-1čidlo, 1wireB - 6čidel, zbytek nezapojen.

Tak a v čem je problém ... nejsem žádný zdratný programátor a tudíž jsem se vydal cestou pokus omyl a úpravou "hotových" ukázkových programů. Co se týče SDS-C programu, tak tím je posílání na online portál, co se týče user.html tak tím originál zobrazování hodnot a spínání + pohled webkamery na domeček.

Pustil jsem se do úpravy, kdy z druhého SDS (IO6) načítám v SDS-C hodnoty teplot a stavů relé. Takto bych chtěl činit z další 5ti různých vstupů, ale selhávám již jen na jednom. Aktuálně tedy program v sobě má posílání na online portál + httpget z druhého SDS. Vše po testu (sys[65] != 1029) a (sys[75] == 200) + poslání emailu při dosažení vstupu na jednom Opto. Podstatná informace je, že nikde na úrovni programu se nepoužívá dataflash !

Tak a co mi to dělá. Zkrátka tuhne ... cca 4-5 hodin vše jede normálně, web zobrazuje, hodnoty se aktualizují, vše se tváří supr. Pak to začne vytuhávat ... samo se restartne (ping vypadne cca na 10sec) a zase si to zhruba hodku tiše ševelí. Po cca 4-6ti takovýchto restartech to ale už nenaběhne ... pomůže odpojení napájení a pak se cyklus opakuje.

OK, někde mám v kódu chybu a nevidím ji. No nejsem profík a i těm se chyby stávají .... Tak jsem se chtěl vrátit k předchozí verzi programu, tzn. bez komunikace s druhým sds a bez webové stránky. Při uploadu přes SDS-C tool však začali skákat chyby udp spojení ... na na cca 20tý pokus se zadařilo a user.htm byl na svém místě ... Zkompilovaný program na poprvé ... uff