Ano, pokud za stejným NAT / firewallem fungují ostatní zařízení dobře, pak je NAT či firewall zřejmě nastaven i pro zařízení SDS.
Pokud tam není vyloženě zakazující pravidlo pro konkrétní IP adresu zařízení SDS, nebo pokud není potřeba ručně provést port-forwarding pro konkrétní IP adresu, patřící zařízení SDS (napřiklad může být firewall nastaven jen pro rozsah na kterém jsou počítače, ale IP od zařízení SDS už je mimo tento rozsah, atd.) ... ale to se zdá že nebude váš případ.
Když se podíváme na chyby, tak je tam 11 a 4. To znamená, že zařízení SDS se připojí ke vzdálenému SMTP serveru. Co už se ale nepovede je identifikace - autorizace. Zřejmě máte špatně zadané uživatelské jméno či heslo. Ano, checkbox musí být v konfigurační stránce zaškrtnut, to máte dobře.
IP adresa končící na .43 má stále chybu 1, což vypadá na nemožnost vůbec vytvořit TCP spojení na vzdálený server (asi na dané IP server v danou dobu není atd.).
Zkontrolujte si autentifikační údaje. Formát pro email firmy Seznam je specifický - jméno je jen text před @ (tj. není to celá adresa). Jméno a heslo může mít (omezení SDS) jen 32 znaků každé. Musí být také správně vyplněn email odesílatele, který musí být v daném případě přesně shodný s celým názvem emailové schránky pro daný účet.
Příklad:
emailová schránka pro "pepa@seznam.cz"
smtp ip: 77.75.76.48
jméno: pepa
heslo: heslo
odesílatel: pepa@seznam.cz
autentifikace: ano
Všechny údaje v příkladu jsou vymyšleny, jde tady o ukázku způsobu zápisu.
Pozor! jiné SMTP servery mohou vyžadovat jiný způsob zápisu, konkrétní situaci si musíte zjistit sami !
Pochlubte se - popište jak využíváte své zařízení SDS zde ! Můžete si bezplatně přidat svou reklamu !