Téma: Nefunkční odesílání dat na eportál
Používám SDS Mikro light 2 k naprosté spokojenosti asi 4 roky bez jediného HW problému. Podílel jsem se i na odstraňování chyb v ovládání relé přes SDS c program. Nyní nastal problém, s nímž si nevím rady, resp. ani jak identifikovat zdroj problému.
Doposud byl přístup přes Tmobil LTE (pevná bez drátu). Protože se ale služba stala v dané lokalitě nepoužitelná( přetížená síť), přešel jsem v září k Nordic Telecom, navíc je v ceně (resp. za přijatelný doplatek) i pevná statická IP adresa.
Současně se měnil router za TP-Link Archer, po zapojení vše fungovalo ke spokojenosti. Bohužel po odjetí z chalupy za cca 1-2 dny dojde ke ztrátě komunikace ( asi na portu 80) a s tím souvisí i přerušení odesílání dat na eportál .
Přes SDS Control panel v1.4 funguje ovládání relé i vyčítání dat ze systému (port 17200).
Už se to opakovalo 2x, po příjezdu na místo a zadání adresy zařízení do prohlížeče není žádná odezva, při scanu sítě jej program najde, nejsem si teď jistý ale myslím že funguje i ping, ale nelze se připojit přes web rozhraní. Jediné řešení je odpojit napájení, pak vše naběhne, ale ztratím tím log v History i SDS-C, takže nevím, co se stalo. Napadá někoho z Vás, jak se dopátrat zdroje problému?